UndiCzat - Czat GG
Muszę się wyróżniać xD
Według mnie bot jest nie potrzebny,ponieważ któryś supporter zawsze jest na support i tam zawsze można wejść jeżeli ma się jakiś problem.. Wchodzę tam od początku,dokładnie od drugiego dnia istnienia kanału i wszystko jest dobrze, zdaża się,że sama pomagam ludzią.. Wydaje mi się,że bezpośredni kontakt z supportem jak do tej pory jest lepszy niz załatwianie wszystkiego przez bota..
Offline
I właśnie o to chodzi....!
Bezpośredni kontakt zawsze pozwala wyjaśnić sprawę o wiele szybciej i wygodniej... :]
Jest jednak możliwość bezpośredniego napisania do osoby zgłaszającej coś przez SuppBota, gdyż przy każdym tickecie jest zamieszczony numer usera... :]
Offline
Grzesiek chce wprowadzić coś, co rozkręci czat...
Sami pomyślcie, czy dzięki SuppBotowi tak właśnie będzie... ;D
Koszta są, a ta opcja tylko ułatwi pracę supportowi (może ją też utrudnić) ...
Dlatego lepszym rozwiązaniem, było by wprowadzenie jak jakichś komend użytkowych, które *umiliły by pobyt na czacie... :]
Offline
Pisałam, że Grzesiek zna moje zdanie, ale Wy je do końca nie znacie.
Więc.... jestem za tym, żeby był SuppBot dlatego, że jest to ułatwienie dla Supporterów jak i użytkowników. Nie zawsze jest ktoś na supportcie, również nie zawsze mam jak odpisać na gg, bo za dużo osób pisze naraz. A tak wszystko skupiałoby się w jednym miejscu.
Dla użytkowników jest to plus, bo nie musieliby latać na support, czy też pisać do każdego z supporterów na gg zastanawiając się który jest aktualnie na gadu.
Takie jest moje zdanie, ale oczywiście o wszystkim decyduje Undisputed kierując się większością udzielonych głosów.
Pozdrawiam
Offline
Jeśli chodzi o głosy to od razu widać,że Bot powstanie.. Mimo,że Sandra dała bardzo przekonujące argumenty to dla mnie dobrze jest tak jak jest,nie potrzeba tego Bota,ale cóż jeśli będzie to okej..
Offline
Nie koniecznie ułatwiłoby to pracę supportowi, oraz userom...
Naprawdę wiem coś na ten temat...
Większość użytkowników pisze np. "mam problem", czy "ukradli mi kanał" ... W takich przypadkach zanim *wyciągnie się od nich niezbędne szczegóły, idzie ocipieć...
Sandra napisała, że supporter nie zawsze jest na gg, żeby odpisać...
Aby odpisać na SuppBocie też trzeba być na GG i mieć czas, więc wychodzi na to samo...
Kolejna sprawa...
Bezpośredni kontakt...
Takowy pozwala w pełni i z miejsca rozwiązać problem...
Wiem, że się powtarzam, ale to chyba znaczący argument...
A zresztą róbta co chceta...
Nie musicie brać pod uwagę mojego zdania...
Korzystałem, a obecnie obsługuję takiego bota, więc chyba wiem co piszę ... ;p
Powodzenia...
Offline